ACCEPT af REGLER FOR DELTAGELSE I ARRANGEMENTER I
Tilmeldingsfrist er overskredet

Til alle aktive svømmere i Aalborg Svømmeklubs konkurrenceafdeling, sæson 2022-23

I lighed med tidligere sæsoner har Aalborg Svømmeklub vedtaget nedenstående regler for klubbens aktive. Regelsættet kan også findes på hjemmesiden: https://aalborgsvommeklub.dk/regelsaet-for-svoemmere

For at deltage i Aalborg Svømmeklubs aktiviteter skal hver enkelt svømmer acceptere regelsættet. I sæson 2022-23 gør man dette elektronisk ved at tilmelde sig via klubmodul på samme måde, som når man tilmelder sig stævner.

Reglerne gælder deltagelse i alle arrangementer, herunder også arrangementer, hvor AS-deltageren er repræsentant for bl.a. Aalborg by samt de organisationer, som Aalborg Svømmeklub er medlem af.

mvh

Sebastian Frische

Svømmeleder

REGLER FOR DELTAGELSE I ARRANGEMENTER I AALBORG SVØMMEKLUBS REGI

Aalborg Svømmeklub har vedtaget følgende regler for klubbens aktive. Reglerne gælder under træning og ved deltagelse i alle arrangementer, herunder ogsa° arrangementer hvor AS-deltageren er repræsentant for bl.a. Aalborg by samt de organisationer, som Aalborg Svømmeklub er medlem af.

1. Træneren/holdlederen er den øverste leder under et arrangement, og dennes anvisninger og beslutninger skal altid følges.

2. Det er forbudt at ryge, indtage alkohol og stimulerende stoffer under alle arrangementer, fra arrangementsstart til arrangements slut. Dette er samtidig gældende på de daglige træningssteder og i disses nære omgivelser.

3. Mobning/krænkelse i enhver form, samt indvielsesritualer, der tenderer voldelig adfærd eller psykisk belastning, er forbudt.

4. Overtrædelse af disse regler kan medføre hjemsendelse, karantæne eller udelukkelse fra Aalborg Svømmeklub. Træner/holdleder træffer afgørelsen om midlertidig udelukkelse og afgør ved arrangementer udenfor Aalborg/i udlandet, om den aktive skal forlade træningen/arrangementet og hjemsendes, hvilket altid sker for den aktives/den aktives forældres regning.

5. Den aktive/den aktives forældre (u. 18 år) modtager efterfølgende en skriftlig information af pågældende træner/holdleder, med kopi til svømmeudvalg/forretningsudvalg. Forretningsudvalget tager efterfølgende stilling til sanktionsgraden overfor den aktive.

6. Ved karantæne i mere end 1 (én) måned eller ved udelukkelse fra klubben, vil sanktionen være et bestyrelsesanliggende. Den aktive/den aktives forældre får hurtigst muligt en skriftlig information.

7. Såfremt klubben har udleveret tøj og andet udstyr skal det benyttes, når den aktive repræsenterer klubben til stævne og aktiviteter.

Herudover er DIF ´s dopingregler, FINA ´s ”Doping Control Rules” og Aalborg Svømmeklubs vedtægter til enhver tid gældende.

07.08.2023
08.08.2022 kl. 08.00 - 07.08.2023 kl. 08.00
Aalborg
0,00 kr.