Klubmodul henter siden
DGI Landsmesterskab 2023
Tilmeldingsfrist er overskredet

Slutseddel DGI Landsmesterskab 2023 i Vejle

STÆVNE DAGE                        Lørdag den 11. marts til søndag den 12. marts 2023

AFREJSE DATO                         Fredag den 10. marts 2023. Mødetidspunkt 17:45 på Pendlerpladsen, T.H Sauersvej. Afgang senest kl. 18.00

HJEMKOMST DATO                Søndag den 13. marts. Bussen kører fra Vejle kl. 16.0. Svømmerne giver besked mht ankomst til Aalborg

OPVARMNING                        Adgang til svømmehallen:

STÆVNESTART                        Lørdag: Adgang til omklædning kl 07:30 og Opvarmning Kl. 07.45– 09.15 Opvarmning

Søndag: Adgang til omklædning kl 07:30 og Opvarmning Kl. 07.45– 09.15 Opvarmning

Indbydelse Indbydelse DGI Landsmesterskaber 2023.pdf (xn--svmmetider-1cb.dk)

Forventet stævne slut lørdag kl. 17:30 og søndag kl. 15.15.

SVØMMEHAL                         DGI Huset vejle

OVERNATNING                       På skole, Rosborg HF, Vestre Engvej 61 7100 Vejle

Se link med praktiske informationer: https://xn--svmmetider-1cb.dk/filer/staevner/10514/uploads/Praktiske%20informationer%20LM%202023.pdf

MEDBRINGES                          Almindeligt stævneudstyr.

Luftmadras, dyne/sovepose, pude og tøj til overnatning på skole.

Der må ikke medbringes dobbelt luftmadras.

PÅKLÆDNING I HAL                AS T-shirt og AS Shorts. Der svømmes med AS badehætte.

YDERLIGERE INFO                   Sygesikringskort, dette skal fremvises for overdommer eller stævneledelse på forlangende

BESPISNING                             Måltider fra morgenmad lørdag til frokost søndag er med i pakken.

FORPLEJNING i hal                  Stævnekasse med snacks mv

ANTAL SVØMMERE                6

TRÆNERE                                Rasmus Nørfjand

HOLDLEDER                            Lina og Ruben Kirkegaard

OFFICIALS                                Lars Jørgensen og Ruben Kirkegaard

Tilmeldte
6 /9
Tilmeldingsfrist
03.02.2023
10.03.2023 kl. 17.00 - 12.03.2023 kl. 18.00
DGI Huset Vejle
600,00 kr.

NYHEDSTAVLE

DET NYESTE NYE I AS

BEGIVENHEDER I AS

AKTIVITETSKALENDEREN DEN KOMMENDE TID

Aktivitet

Fra

Til

Hold

CITAT FRA FORMANDEN

Aalborg Svømmeklub er Aalborg Kommunes største forening, som drives af mange frivillige, og en lang række velkvalificerede medarbejder, med baggrund i den danske foreningstradition. – Det har vi gjort i over 100 år.

Aalborg Svømmeklub er en forening, hvor alle der har lyst og mulighed for det, kan være medlem, og dyrke den vandaktivitet der passer netop til den enkelte.

I Aalborg Svømmeklub kan du:
Lære at svømme – lære livredning - springe fra vipper – motionere – svømme i det åbne vand - dykke på de store dybder – spille vandpolo – dyrke konkurrence svømning på alle niveauer.

Vores motto er ”svømning for livet – hele livet”

På gensyn i Aalborg Svømmeklub..

John Larsen

Formand, Aalborg svømmeklub

AS' SPONSORER

TAK FOR STØTTEN!

ØNSKER DU ELLER DIN VIRKSOMHED AT SPONSORERE AS?

Ønsker du eller din virksomhed at støtte Aalborg Svømmeklub, så kontakt vores sponsorudvalg.

Klik her for mere info

AS' SOCIALE MEDIER

GIV OS ET LIKE OG FØLG OS!