Holstebro Swim Cup 2023

Svømmere: AS Talent

Dato: 03.02.2023 - 05.02.2023

Sted: Holstebro Svømmecenter, Jeppe Schous Gade 14, 7500 Holstebro

Transport: Der arrangeres forældrekørsel til og fra Holstebro. Venligst angiv ved tilmelding om I kan køre ud, hjem eller begge veje samt antal I kan have med inkl. egen svømmer.

Se yderligere info om stævnet på svømmetider (link)

Invitation fra Holstebro (link

Information fra Bjørn Sørensen, Cheftræner Aalborg Svømmeklub:

Afgang fredag kl.15.45 fra Østre Alle.

Stævnet er lavet for helt nye "konkurrence/talent svømmere".

Derfor er den vigtigste ved stævnet, at det er hammer sjovt og alle børn får en god oplevelse med overnatningsstævnet.

Udover der bliver svømmet stævne det meste af lørdag og søndag til lidt over middag, vil der være andre aktiviteter.

Fredag kl. 18.00 vil der være forskellige aktiviteter for alle svømmere der deltager i stævnet, bl.a. pool-party, boldspil mm. Lørdag efter aftensmaden vil der være sjove aktiviteter og mulighed for at købe chips og sodavand i boden.

- Super sjovt socialt stævne, hvor alle kan være med, og det er lovligt at lave fejl, for det vigtigste er at have det sjovt.
 - Det er en god måde at prøve at overnatte ude.
 - Der sker mange andre ting end stævne, både med hold konkurrencer/sjov + Vand diskotek.
 - Prisen dækker stævnet + alle måltid fra fredag aftensmad til søndag middag. Inkl. 3 starter pr dag
 - Der overnattes på luftmadras og sovepose sammen med resten af holdet/trænere/holdleder + sovedyr.

-  Vi skal stille med 1 official pr 10 svømmere (venligst angiv i kommentarfeltet ved tilmelding om I har mulighed for at deltage som official).

Trænere                           Casper (27 38 22 60), Iben og Tobias

Holdleder                         Emine Lynge Eriksen (21 69 10 83)

Pris 500 kr. pr. svømmer.

Medbring:
- Luftmadras, sovepose/dyne + pude, toiletgrej, nattøj og sovebamse.
- Badetøj, svømmebriller + badehætte, T-shirts og shorts, klipklapper/tøfler evt. lidt snacks til mellem måltiderne.
- lidt lommepenge til lørdag aften (max 25kr)

Slutseddel følger senere.... :-)

03.01.2023
03.02.2023 kl. 15.45 - 05.02.2023 kl. 16.00