AS Talent

AS Talent holdet er det første trin i Aalborg Svømmeklubs konkurrence afdeling. Her skal svømmerne lære de grundlæggende færdigheder og stifte bekendtskab med stævner.

Holdet træner tre gange om ugen af én time af gangen. De fleste svømmere på AS Talent er rekrutteret fra klubbens egen svømmeskole. Svømmerne på AS Talent er ca. 8 - 11 år.

Hvis du mener at AS Talent er noget for dig skal du kontakte cheftræner Bjørn Sørensen, email: bjorn@aalborgsvommeklub.dk

Træningstider de angivne tider er omklædt inde i svømmehallen!

Mandag

24. Sofia Gaardsted Kibsgaard
  25. Victoria Tcacenco

Forventninger til forældre:

• Deltage i forældremøder, bidrage til kageordninger og give en hånd ved interne arrangementer på holdet, for eksempel mini-stævner i træningstiden og sociale arrangementer.
  • Senest efter 6 måneder på holdet: tage official modul 1 kursus (mindst 1 forælder pr svømmer) og påtage sig opgaven som tidtager ved stævner.
  • Bidrage til forældrefællesskabet på holdet, for eksempel ved at hjælpe med fælleskørsel til træning, tage med til holdets stævner eller melde sig som medlem af AS-Talent forældreudvalg.
  • Bidrage til afholdelse af stævner hvor holdet deltager og som AS arrangerer (begynderstævne/klubmesterskab)

NYHEDSTAVLE

DET NYESTE NYE I AS

BEGIVENHEDER I AS

AKTIVITETSKALENDEREN DEN KOMMENDE TID

Aktivitet

Fra

Til

Hold

CITAT FRA FORMANDEN

Aalborg Svømmeklub er Aalborg Kommunes største forening, som drives af mange frivillige, og en lang række velkvalificerede medarbejder, med baggrund i den danske foreningstradition. – Det har vi gjort i over 100 år.

Aalborg Svømmeklub er en forening, hvor alle der har lyst og mulighed for det, kan være medlem, og dyrke den vandaktivitet der passer netop til den enkelte.

I Aalborg Svømmeklub kan du:
Lære at svømme – lære livredning - springe fra vipper – motionere – svømme i det åbne vand - dykke på de store dybder – spille vandpolo – dyrke konkurrence svømning på alle niveauer.

Vores motto er ”svømning for livet – hele livet”

På gensyn i Aalborg Svømmeklub..

John Larsen

Formand, Aalborg svømmeklub

AS' SPONSORER

TAK FOR STØTTEN!

ØNSKER DU ELLER DIN VIRKSOMHED AT SPONSORERE AS?

Ønsker du eller din virksomhed at støtte Aalborg Svømmeklub, så kontakt vores sponsorudvalg.

Klik her for mere info

AS' SOCIALE MEDIER

GIV OS ET LIKE OG FØLG OS!