Holstebro Swim Cup 2022
Vestjydsk Fritidscenter, svømmehal

Holstebro Børne Swim Cup 2022

KORT Tilmeldingsfrist: lørdag d. 15. januar

Svømmere: Talent 2, samt Talent 1 (ikke deltagere i Limjordscup)

Dato: 04.02.2022 - 06.02.2022

Sted: Vestjydsk Fritidscenter, Ulfsborg

Transport: Kør-selv

Se yderligere info om stævnet på svømmetider (link)

Invitation fra Holstebro (link

Information fra Bjørn Sørensen, Cheftræner Aalborg Svømmeklub:

Afgang fredag kl.15.45 fra Østre Alle.
Stævnet er lavet for helt nye "konkurrence/talent svømmere".
Derfor er den vigtigste ved stævnet, at det er hammer sjovt og alle børn får en god oplevelse med overnatningsstævnet.
Udover der bliver svømmet stævne det meste af lørdag og søndag til lidt over middag, vil der være andre aktiviteter.
Fredag kl 18.00 vil der være forskellige aktiviteter for alle svømmere der deltager i stævnet, bl.a. pool-party, boldspil mm. Lørdag efter aftensmaden vil der være diskotek, og mulighed for at købe popkorn og sodavand i vores bod.
For at give svømmerne den tryghed de skal have, vil vi gerne have 2-3 til 3 forældre der deltager som holdledere/hjælpere på denne tur.
- Udover vi også stiller med 2 trænere.
- Hvis der er nogle der forældre der har mod på at deltage som officials til stævnet, skal de også være MEGET velkommen. Vi skal stille med 1 official pr 10 svømmere.
Pris 500 kr pr. svømmer. Inkl. mad fra fredag aften til søndag middag + 3 starter om dagen.
Medbring:
-Luftmadras, sovepose/dyne + pude, toiletgrej, nattøj og sovebamse.
- Badetøj, svømmebriller + badehætte, T-shirts og shorts, klipklapper/tøfler evt. lidt snacks til mellem måltiderne.
- lidt lommepenge til Pool-party lørdag aften (max 25kr)

Slutseddel følger senere.... :-)

Aalborg Svømmeklub